Thursday, July 5, 2007

Една мечта, втора мечта

Казват, че е хубаво човек да има мечти. Казват, че е невероятно когато мечтите ти се изпълняват. А да се повтори същата тази мечта не се случва на всеки. Е на мен ми се случи. Имах една мечта и я осъществих преди 8 години. Преди два дни тя се повтори. Мястото беше Атина, Гърция, 3-ти юли. Точно в 21:20ч. те излязоха. И взривиха всичко наоколо. Името им? Metallica! Това казва всичко. Не виждам смисъл да казвам как премина концерта. Името на групата казва всичко, а аз съм един щастлив човек. Аз обаче продължавам да мечтая, защото догодина ще има нов албум...

Накрая нека отдам заслуженото и на още едни легенди, които имах щастието да слушам в Каварна два дни по-рано. Три часа !!! як шум без почивка. Евалата! Хм, само да кажа, че говоря за Manowar :) .

No comments:

 
Clicky Web Analytics

Free Blog Counter

Add to Technorati Favorites Бутон за Класация на блоговете