Thursday, January 3, 2008

Жив съм! Това е новината за днес от мен. Вчера някак си успяхме да стигнем до София от Варна с колата. То не бяха виелици, бури, сняг, преспи, поледици, снегорини и не знам какво още. Днес разбрах, че в един участък след Търговище имало купища закъсали автомобили и се чувствам герой за 5 мин., че съм успял да мина оттам :). Цялото начинание ни отне 9 часа със средна скорост 50 км/ч., но важното е, че стигнахме. А, да и малко преди София успях да вдигна чудовищните 80км/ч. :).

Иначе във Варна беше хубаво, града беше украсен като никога и за пръв път в живота си посрещам Нова година на площад. Имаше си фойерверки и т.н., а за десерт - Лили Иванова. Апартаментът където бяхме беше доста хубав с изключение на липсата на кухня и минахме без празнична вечеря.

Днес съм пак на работа и ме мързи до болка. А толкова много за вършене се е събрало.

No comments:

 
Clicky Web Analytics

Free Blog Counter

Add to Technorati Favorites Бутон за Класация на блоговете