Monday, January 5, 2009

Български пощи? По-добре с гълъб...


Отива жената днес в Български пощи в Бизнес парка, да осъществи мега-чутовната операция "изпращане на писмо". Операцията невъзможна! По стар и архаичен начин, за да стигне даден плик до обозначения на него адрес, трябва да му се залепи марка, на съответната цена, която обозначава платената услуга. Еми вече е трудна работа дори да си платиш услугата. Невероятното парче хартия тип ваденка, наречено марка няма как да си купиш от институцията (опа, не е институция) "Български пощи". Просто там няма! И какво е решението на проблема според слувителите на тази "компания"? "Елате след 3-4 дни, тогава ще има." Съжалявам писмото трябва да се изпрати веднага, отивам е на частно......

3 comments:

Fobos said...

Жалка картинка са българските пощи... В цял свят това е една супер организирана институция! В Съединените щати е до толкова развита, че всяка една сметка или бележка минава през пощата, а пощенският служител има изключителни права. Даже един такъв обикновен служител може да арестува федерален агент, ако се усъмни в нередни негови действия!

За съжаление в България пощите са място където работят незнаещи хора, за незнаещи какво, незнаещи за кого... Това е едно поредно доказателство, че държавата е лош стопанин, особено, ако е бивша соц-държава и се стреми да върви по пътя на онези, които са го минали преди 100 години. Затова си избрал и частни услуги - там поне някой ще е заинтересован да ти вземе парите за исканата услуга...

Anonymous said...

Спомням си аз първият шок, който имах при пристигането ми в една западно-европейска държава. Трябваше да си отворя банкова сметка и отидох в банката. Служителката изписа един куп документи и ми каза накрая:
- Ще получите писмо със съобщение за кода на банковата карта.
Аз бях шокиран. Как така ще ми пращат кода по пощата. Ами ако някой го види. Разбира се веднага я попитах за това. Тя ме погледна учудено и каза:
- Няма начин да го види, защото той е затворен в специален непрозиращ плик.
Този отговор не ме успокои никак. За мен това, че е затворен в плик не представляваше никаква сигурност. Всеки пощальон може да отвори плика и да го види. Споделих и тази мисъл с нея. Това обаче я шокира. Тя не можа да разбере как така някой служител на пощата ще отвори плик... Реших да не обяснявам повече... явно тези неща са нормални само за определени географски ширини...

HarleyCora said...

Абсолютно съм съгласна..
Писмата ми от чужбина най-редовно пристигат разпечатани с месеци закъснение:/ Голяма част от тях въобще не пристигат...
Единствения шанс е препоръчано или с куриерска фирма:( Но и там обслужването е трагично, особено за парите, които искат...

 
Clicky Web Analytics

Free Blog Counter

Add to Technorati Favorites Бутон за Класация на блоговете