Monday, February 12, 2007

The beginning

Брей ето ме и мен, с мое дневниче. То било много яко. Вместо да се мъчи човек с някакъв дебел тефтер може да си цъка в джунглата. Понеже открих тази екстра съвсем случайно ( а и съм на няколко чаши вино) нямам никаква идея какво да напиша. Предполагам трябва да е нещо умно, което да привлече хорските очи да го прочетат и осмислят, но за съжаление това просто няма как да се получи в този момент. Отново е понеделник и след има-няма 10 часа пак ще трябва да се бачка и да се обяснявам с някакви гениални белгийски потребители и и невероятните им машини наречени модеми. Вчера ми се случи нещо доста интересно, но ще си го запазя за себе си, ако на някой все пак му се иска нека да попита какво, а аз може и да му кажа. Може би сега това трябва да го преведа и на английски, за да могат да го прочетат повече хора. От друга страна обаче за какво им е на някакви непознати да тормозят мозъците си с този напълно безсмислен текст. Май нямам желание да казвам каквото и да е повече от това, защото ми се пуши, а и виното ми казва, че няма смисъл да напрягам повече сивото си вещество за тази вечер....

No comments:

 
Clicky Web Analytics

Free Blog Counter

Add to Technorati Favorites Бутон за Класация на блоговете