Tuesday, February 20, 2007

Завръщане

Ето, че дойде време да сложа втория си коментар в моето дневниче. Проблема е, че мина достатъчно много време от първия такъв и не помня много-много какво ми се е случило през това време. В крайна сметка има едно фундаментално събитие, купих си нов стол , но още ме боли сърцето от сумата, която дадох за него. В крайна сметка обаче столчето е супер удобно, вече не ме боли толкова много кръста и отново се чувствам млад :).

Моята любов ми подари някакво двд на Металика отпреди няколко години все още не знам какво има на него. Интересното е, че на обложката пишеше, че диска е "тотално нелицензирам и издаден без разрешението на Металика" в съвсем официален тон. Диска все пак е оригинален и си струва 17 евро.

Шофьорския курс върви бавно, но славно, най-накрая успях да си подам молба за явяване на изпит, кога ще е това обаче.....

ТАзи вечер има Шампионска лига след няколкомесечно прекъсване, което означава, че денят ми е напълно зает до към 3ч., все още не съм решил кой точно мач да гледам, щото по бтв-то ще дават Реал - Байерн и въпреки че съм фен на Реал нещо не ме кефят напоследък и смятам да превключа на любимия си Милан, които излизат срещу Селтик на Хемпдън парк. Надявам се в нет-а да го има някъде с английски коментар, щото корейчетата нещо са много нервни и крещенето им на странния им език ми идва малко в повече.

Айде стига толкоз, че ми омръзна да щракам по тия копчета.

No comments:

 
Clicky Web Analytics

Free Blog Counter

Add to Technorati Favorites Бутон за Класация на блоговете