Tuesday, June 3, 2008

Магистрала? Айде моля ви се!

Този week-end имах пътуване до Каварна за концерта на Apocalyptica. Как мина той съм описал където трябва. Тук искам да изляза с едно предложение. Част от магистралата след Шумен, някъде около 20-30 км трябва веднага да се прекатегоризира, примерно на второкласен междуградски път или нещо от сорта. Щото ако това е магистрала, аз съм крал на Нова Гвинея. Ами че то е толкова кърпено, кърпено, че прилича на рокличката на малката кибритопродавачка. Ако се движиш с повече от 90км/ч. (което си е нормално за движение по магистрала), можеш спокойно да останеш без пломби, а може да хванеш и херния. От няколкото пропадания колата така се разтресе, че два пъти ми изхвръкна касетофона. Ебаси майката! Така, че този участък от магистралата си е чиста "магистрала". Все пак има светлина в тунела, на някои места където просто е смъртоносно да се движиш като по магистрала, са сложили предупредителни знаци да намалиш до, забележете 70км/ч., понеже има опасност да се паркираш извън пътя в следствие на свободно летене засилен от някоя лееекичка неравност. Преди и тези знаци ги нямаше.

Аз не искам да оправят този участък, защото знам, че е скъпо. Искам обаче да разкарат по най-бързия начин указателните табели, че се движиш по магистрален път и да се сложат ограничения от 90км/ч. Peace!

4 comments:

Anonymous said...

Защо да не го оправят пътя? Малко ли пари ни прибират от акциза върху горивото и от винетката?

Svuio said...

О, да го оправят, нямам нищо против и настоявам за това когато е възможно. Просто докато стане, ще ми се удавят рибките, а свалянето на табелите ще стане къде, къде по-бързо :).

Bla said...

"От няколкото пропадания колата така се разтресе, че два пъти ми изхвръкна касетофона."

Сигурен ли си, че си карал "само" с 90 км/ч?

:)

Svuio said...

Абсолютно, вчера в Княжево пак уцелих един кратер и пак изхвръкна, скорост - 50км/ч., ама признавам кратера си беше бая дълбок. :)

 
Clicky Web Analytics

Free Blog Counter

Add to Technorati Favorites Бутон за Класация на блоговете