Friday, July 18, 2008

68 неща за мен

Попаднах на едно интересно списъче от разни неща, за които се пита дали са ти се случвали, та ето и моя вариант:

1. Да почерпиш цялото заведение - тц, ще трябва да е доста малко това заведение :)
2. Да изкачиш връх – достатъчно много пъти, но ми се ще да са повече, ще наваксавм
3. Да караш Ферари пробно –ба ли го у Ферарито, тътря си с Фиатката
4. Да си бил с някой на свещи в банята – в банята (ваната) да, свещи май нямаше
5. Да кажеш “Обичам те” и наистина да го мислиш – разбира се
6. Да прегърнеш дърво – дам
7. Бънджи-скок – немам намерение
8. Да посетиш Париж – да, но искам пак
9. Да вилнееш цяла нощ и да посрещнеш изгрева – да, няколко July Morning-а
10. Да посетиш спортно събитие на огромен стадион – "Васил Левски" май влиза в категорията
11. Да спиш под открито небе – да
12. Да наблюдаваш метеоритен дъжд – найн
13. Да се напиеш със шампанско – май имаше такъв момент
14. Да избухнеш в смях в неподходящ момент – доста пъти
15. Да участваш в побой – в побой не, само в бой
16. Да се отървеш от работа без наистина да си болен - аз и болен съм на работа
17. Да поканиш непознат(а) на среща – не
18. Да участваш в битка със снежни топки – че кой не е
19. Да изживееш някоя своя тайна фантазия – да, иначе да съм се гръмнал досега

20. Да се изкрещиш силно колкото можеш – често когато цъкам Fifa
21. Да наблюдаваш слънчево затъмнение – да
22. Да биеш дузпа – в какъв смисъл?
23. Да се справиш със задачите от три седмици в три дни – probably
24. Да танцуваш като откачалка, без значение кой те гледа – ако се е случвало, трябва да е било доста отдавна
25. Да говориш цял ден с чужд акцент – говоря по цял ден на чужд език
26. Да си наистина щастлив в собствения си живот, било то и само за момент – естествено
27. Да имаш два харддиска в компютъра си – не, само два компютъра
28. Да си харесваш работата във всяко отношение – няма такъв филм
29. Да се погрижиш за някой, който е пиян – да
30. Да притежаваш достатъчно пари според собствената си преценка – никога
31. Да имаш откачени приятели – нормални са ми приятелите
32. Да участваш в демонстрация – не, аз не обичам да демонстрирам
33. Да се разхождаш в полунощ на плажа – да
34. Да страдаш от любовна мъка по-дълго, отколкото е била самата връзка – не
35. Да направиш азбучна листа на всичките си CD-та, касети…[книги, списания] – mission impossible
36. Да прекараш един цял ден в леглото, просто ей така – да лешперя по цял ден да, но не само в леглото, заболява ме кръста :)
37. Да си боядисаш косата – не
38. Да се целуваш в дъжда – не помня
39. Да се влюбиш щастливо и споделено – да
40. Да целуваш някого, докато му се завие свят – да, надявам се
41. Да гушнеш някой, за да го успокоиш – рядко, аз съм темерут
42. Да се татуираш – нямам намерение
43. Да напишеш стихотворение за любимия човек – веднъж имаше жалък опит за това, но неуспешен, така че любимия човек никога не разбра
44. Да откриеш, че само докосването на предмети те кара да настръхнеш – само одушевените такива
45. Да излезеш на сцена или да държиш реч пред голяма публика – да
46. Да разбиеш сърцето на някой – май не
47. Да се напиеш така, че после да не си спомняш нищо – винаги помня като слон, ако ще да съм бил в нокаут
48. Да посетиш Лас Вегас – не ме кефи, не ща да ходя
49. Да стоиш повече от 6 часа наведнъж пред някоя игра – само 6?
50. Да си имал поне две щастливи връзки в живота – последната ми е наистина щастлива и ще се радвам да остане последна
51. Да се извиниш на някого за несправедливост, направена преди години – ако не съм го направил когато е трябвало, значи няма смисъл
52. Да се ожениш – not yet
53. Да си купиш къща – тц
54. Да основеш собствена фирма – не
55. Да запишеш собствена музика – е не съм я записвал
56. Да говориш повече от един език гладко – да
57. Да напишеш писмо до правителството – не
58. Да дариш кръв – не
59. Да пееш силно в колата и да не спираш, въпреки че те гледат – да
60. Да напишеш статия за важен вестник – е във важен не съм
61. Да стреляш с оръжие – 1-2 пъти
62. Да убедиш някой в нещо, което за теб е изключително важно – да
63. Да откраднеш от ресторант лъжица, чиния или чаша – не
64. Многочасова нощна разходка на лунна или изкуствена светлина – не
65. Да осъзнаеш, че живееш в собствената си мечта – wtf?
66. Да продадеш собствено произведение на изкуството – аз и изкуство, смех!
67. Да бъдеш DJ – аматьорски
68. Да те арестуват – размина ми се веднъж на косъм

1 comment:

Anonymous said...

А вообще, не зря blogonews считается местом сбора всего самого увлекательного. [URL=http://blogonews.net]Самое интересное[/URL] - несомненно правильное название для этого блога.

 
Clicky Web Analytics

Free Blog Counter

Add to Technorati Favorites Бутон за Класация на блоговете