Wednesday, September 3, 2008

Бесен клиент!


Днес във фирмата, в която работя (не е българска) се получи едно доста интересно клиентско писмо. Ето какво гласи то:

"Господа,

Моля прочетете добре това писмо, шайка глупаци, това е вторият път когато ви пиша, за да анулирам абонамента си във вашата лайняна фирма. Не искам повече да бъда клиент на тази курвенска компания, ясно ли е?

Имате интерес да ми възстановите линията (бел.прев. телефонната), в противен случай ще дойда до... и ще ви накарам да си изядете фактурата.

Ще ви платя колкото ви дължа и един съвет - ако искате да си прекарате добре ваканцията, прекратете веднага този договор иначе ще счупя главите на всички ви!

P.S. Това в никакъв случай не е заплаха, а само съобщение.

Благодаря за съдействието и приемете най-искрените ми поздрави!"


Това, което най-много ми допадна е послеписа където човека се застрахова, че той никого не заплашва :).

7 comments:

MARFI said...

Макар и преведено, не мисля че корпоративната етика ти позволява да публикуваш такава кореспонденция.

Svuio said...

@marfi тук си много прав, така, че съм съгласен да бъда публично бичуван от колегите си ;)

Грави said...

Вероятно сте го заслужили, че човекът да е толкова разгневен - ако е БТК или Алианц застраховане - и аз ще се подпиша отдолу...

Svuio said...

@webgravity както съм споменал в поста, фирмата не е българска, иначе за БТК и аз бих се подписал

Anonymous said...

1/Клиентът винаги има право!Това е основно правило във всяка фирма занимаваща се и със service т.е. човечецът си е напълно прав да изразява своя гняв от безобразията спрямо него дори в такава форма на писмо!
2/Няма значение как се казва фирмата и колко е голяма и от къде е - от Бг ,Америка или Занзибар.Проблемът е в служителите, които с калпавите решения са предизвикали този гняв.Вирусът български в чуждестранната фирма се е пренесъл!Калпавите решения на Бг по националност служители е причината, а не че фирмата че е чуждестранна(международна).
3/Всичките ни отвратителни качества на мениджъри/бюрократи в Бг явно си ги носим генетично заловени,останали ни още от времето на турското робство,мутирали през доскорошния социалистически феодализъм и съвсем "доразвити" в сегашния социалистически олигархизъм от мафиотско,кланов тип.Това според мен е проблемът -проблем на съзнанието ни.Много трудно можем да се научим да работим по "нормален начин" според общоприетите норми в "нормалните страни".

Svuio said...

Анонимни, говориш напълно наизуст. За твое сведение, този клиент специално не е пострадал с нищо, още по-малко пък от някое "неадекватно" решение на бг-служител. Проблемът му е предизвикан от негова грешка, но това няма абсолютно никакво значение. Мога да ти извадя и по-тежки писма от това отправени към отдели на големи фирми, които са позиционирани изцяло в "Европата" и нямащи нищо общо с милата ни татковина. Такива случаи има навсякъде.

Unknown said...

Клиентът никога няма право, освен когато не е провесен надолу с главата от 16-ия етаж и не моли да го пуснем! :)

 
Clicky Web Analytics

Free Blog Counter

Add to Technorati Favorites Бутон за Класация на блоговете